Tuesday 13 November 2012

cinta??

cinta???ape itu cintaaa...ramai kata cinta itu butaa...hurrmmm...mmg pon tpy tahu tk??cinta itu sebenarnya bukan dari kekassih tetapi cinta itu mesti lah pada yg Esa..kalo nk cerita pasal cinta pada saya...ok..saya nk ceritaa pasal someone niee..hurmmm...yg agak tampan bg saya...waktu dahulu..hihihi....sye gelarkan dia AK...ok..AK nie sbnrnya satu sekolah semasa sekolah rendah dulu....saya semasa first time tngk diaa..huh...jntung nie berdebar bkn main lagi...hahahaa...tpy saye mse tu tk tahu adakah itu cinta saya...sbb mse tu budak lagikan...ok..back to normal...AK nie dye hendsem than ade kacukkan..huhuhu...tpy dia nie...ssh laaa nk dekat dngn pompuan...dia ske belajar2!!..tpy dia mmg terbaiklaaa..hihi...satu lagi dia nie pengawas perpustakaan dahulu..soo mmg ramaimgirls ske diaa..tpy dia tk layan...ok.l...AK nieee...saya boleh ibaratkan mcm first lover syelaa...yelahhh masuk sekolah tros sye minat dye...gilerlaa...smpai family taw ooo..hahahah..tpy tu semua hanyalah cinta monyett...6 tahun sye memendam rasa cintaa dkt diaa...tpy diaa,,..ummm...AK nie baik..hormat orrg tuaa..kira sye mmg tngkp feelinglaa ngan diaa..ahha..lalalaa...tpy bila masuk jeww form 1...rase syg cinta tu tros hilang...sbb sye nk focus pada study...sbb sye nk tinggalkan semua tu dan back tu normal...:)

No comments:

Post a Comment